Gmz12 benim kaşıntım 1 hafta falan sürmüştü birde karaciğer değerlerim yüksek çıkmıştı doktor ilaçla geçmezse erken doğum olabilir biz bebeği değil anneyi düşünmemiz gerekiyor demişti bebeğe bir zararı var yada yok diye birşey söylemedi ama büyük ihtimalle olabilir yoksa niye öyle demiş olsun ki bende çok korkmuştum iyikide hemen gitmişim sende ihmal etme belki benim gibi değildir anlık olmuştur ki inşallah öyledir 🌸