İlk dogumum 13 yıl önce yaptım bebek küvözde yattığı için emzirmeye izin vermediler ve sütüm birden indiği için goguslerim çok ağrıdı cahilliğime denk geldi hastanede lavabo ya sıktım kimse de demedi sıkma oraya diye sonra sütüm kesildi şimdi tekrar hamileyim acaba sütüm olur mu