Deletedmom_8 ilkimbebee 8 aylık hamileyim. Toplasam 3 kere fala cips yemişimdir. 5 kere falan da kola 😂
ilkimbebee Deletedmom_8 yaa ne kadar güzel benim canım hep cips kola istiyor ve yazarkende cips yemem ayrı bi konu 😅😅
Deletedmom_8 ilkimbebee midemi yakıyor benim bide hiç canımda istemiyor 😂 kola bazen çok çekiyordu. Özellikle yazın o sıcakta. Sade soda içiyordum yerine 😂
Tubatgn ilkimbebee canım çok isterse bir bardak içiyorum, yazın çok istiyordu gerçi. Cipside pek sevmem ama aşerdiğim oluyor 🤓
benimmdunyamm ilkimbebee 3 kere anca yemişimdir cips şekerli şeyler hiç yemedim zaten şeker var diye kola da içmedim 🤣
Tubatgn ilkimbebee ben ilk aylarda öyleydim yemek yiyemediğim için abur cubur tükettim şimdi maşallah ne gelse önüme yiyorum 🤭🤭🤭
SmyyeeA Bende kola tüketmiyorum da cips sevdiğim için cips tükettim ya bisküvi falanda yiyorum haliyle 🙈
findiklibadem ilkimbebee vicdan azabi ceke ceke de olsa vazgecemiyorum abur cuburdan cikolata cips hepsi var :(
Tubatgn ilkimbebee oyy daha minik, ben 11den sonra açıldım givi ama tam olarak 15den beri yiyorum. Seninde hemen açılır iştahın inşallah 🙏🏻🌺