kasimannesi cogu gebe sikinti yasamiyor, ben de hala kullaniyorum ama doktorlar da son haftalarda olusabilecek gorme bozukluklarindan, bulanikliklardan veya olasi dikkat bozukluklarindan oturu cok onermiyorlar. Tedbir olarak kullanmayacagim ben 35’den sonra.