Nez_1992 aynen bendede öyle bir dönem oldu, duş almak iyi gelmişti bana, birde dinlenmek gerekiyor ben bi tam gün dinlenmiştim evde hiç bişe yapmadan, kendimi sıcak tuttum, magnezyum oranı yüksek maden suyu felan içtim magnezyum desteğine ek olarwk, birde duş aldım baya rahatlatmıştı beni, adım atarken bile canım çok acıyordu