Alya_miram Sezaryen için gün verildi haftaya ama bugün ki doktor normal doğurabilirsin dedi. Ben çok korkuyorum ya yapamazsam diye ilki makat geliş diye yapmışlardı bu bebiş normal doğum için uygunmuş. Başka hastaneye yönlendirdi ne yapmalıyım…?
Zeynayzey Alya_miram yaa benimde ilki makat gelişti sezeryan oldum mecburen şimdi bende şehir hastanesine kontrole gidiyorum banada öyle deseler keşke ben normal istiyorum inşallah olur hangi doktor söyledi acaba hangi doktora takipliydiniz
Emine_ Alya_miram neredeki şehir Hastanesi’ne gidiyorsunuz. Benimde ilki sezaryen ikinciyi normal doğum istiyorum ama devlette anca yapabilirim özel hastane için bütçem yok maalesef
Alya_miram Zeynayzey İstanbul lütfü kırdar şehir hastanesindeki doktor dedi ama Zeynep Kamile yönlendirdi. Açıkçası normal doğumdan korkuyorum ben ablamın 2 doğumunda cok zorlanmıştı gözümün önünden gitmiyor
Alya_miram Htc3866 aynen öyle ilki makat geliş diye sezaryenle almıslardı doktor makat gelişle bile doğurtabilirlermiş seni dedi
Alya_miram Emine_ Lütfi Kırdar Şehir Hastanesi gazi yıldız diye bir doktor söyledi ama biz yapmıyoruz Zeynep Kamile git yaparlar seni dediler
Emine_ Alya_miram evet Zeynep Kamil hastanesini duymuştum ama ben İstanbul’da yaşamiyorum ailem orada ama imkansıza yakın doğumum orada olması🥲
Serap-Yigit Alya_miram bende o doktora gittim. Bilgili birine benziyor. Bana demir serumu takalım dedi 2 hafta sonra. İnandım 😂 muayenesini falan da çok beğendim. Çok güzel ilgilendi. Arkadaşım sezaryen sonrası vajinal doğum yaptı gayet memnun. Ama özelde yaptı o
Alya_miram Serap-Yigit Alanında iyi oldugu belliydi doktorun beni heveslendirdi ama ablam 2 doğumda da cok zorlanmıştı aklıma geldikçe bende de öyle olur diye korkuyorum. Bi nevi travma gibi oldu normal doğum bende
Serap-Yigit Alya_miram haklısınız. Benim fe ilk doğumum büyük travmalarla dolu. İkinciye cesaret etmem 8 senemi aldı ama nasıl doğuracağımı bilmiyorum. Allah yardımcımız olsun
Alya_miram Serap-Yigit amin inşallah 12 ekim sezaryen günüm normal doğum yapamam gibi geliyor. 4 sene gecti üzerinden ama korkuyorum