Ahuum Doktor ne derse o değil canım keşke öyle olsa da detaylı 3 boyutlu renkli baktıklarında bile yanılabiliyorlar. Bir yakinimin ultrasonunu gördüm ben de kesin erkek dedim doktor da erkek demiş zaten net pipi görüntüsü vardı ama kız doğdu. Normal doğum ve odada tek olmasına rağmen uzun süre inanmadı hatta çocuğunu emzirmeyi bile reddetti test yaptırdı sonra başka bir yerde kendi çocuğu bir sıkıntı yok kendi de biliyordu ama tamamen evhami atmak için test yaptırdı.