Tase Merhaba kizlar. Bu benim ikinci gebeligim. Her ay doktora gittigimde bakteri mantar enfeksiyon türü seyler oluyor ne kadar dikkat etsemde. Bölgeyi hep suyla yikiyip kuruluyorum ve baumwoll kilot kullaniyorum. Günde 2 3 defa özel bez aldim baumwoll onlardan kullaniyorum slip yerine cok sivi geldiginden dolayi. Su an hastanedeyim kasintidan duramadim ve kadin yikama peceteeyle sil yeterli söyledi .. öyle yaptigimdada temizlenmis olmuyorki islak islak vicik vicikda kasindiriyor. Ben artik ne yapacagimi sasirdim sizdede oldumu ve ne yaptinizda gecti?