FeriDee bende devlette yaptırdım önce ultrasonla bakıyorlar sonra kan veriyorsun sonuçlar 1 hafta sonra çıkmıştı cinsiyetide ben sormadan %90 erkek bebek demişti ama 16. Haftamda kendi doktorum kız bebek dedi sonra tekrar başka biyerde baktırdım kız olduğu netleşti küçükken karıştırılabiliyormuş bence net olması için 16. Haftaları beklemelisin 😊