Kızlar adetim normalden beş gün önce oldu adet döneminde sadece karın ağrısı çektim adet bitikten sonra 15 gün bayunca bel ve karın ağrısı çektim gala da çekiyorum karnım bazen sızı şeklinde ağrıyor hemen geçiyor şuan da adet dönemime de var acaba diyorum geç döllenme olmuş olabilir mi ya da döllenme sürünce böyle belirti yaşayan oldu mu tabi kimse döllenme zamanını bilemez ama hamile olduğunu öğrenmeden böyle belirti yaşayan var mı