nazli-0628 Melikesrp bende ovulasyon testı yaparak hamıle kaldım, koyu cızgıyı gordugun gün ve sonraki 2 gunu degerlendır, işini şansa bırakmamak ıcın. Ayrıca ovulasyon testını de koyu cızgıden sonrakı gun de tekrarla, çizgi soluksa yumurtlama gerçeklesmiştır.
Moonrose16 Melikesrp yaaa benden geçen sene aralıkta kimyasal gebelik geçirdim ve benimde hala olmadı :) stres etme sonuçta bir gebelik yaşamışsın hiç yaşanmamaktan iyidir çünkü hamile kalabiliyoruz ümidimizi kaybetmeyelim herşeyin bir zamanı vardır
Moonrose16 Moonrose16 ovülasyon testi ile hamile kalmıştım kırmızı çizgileri silik belirgin ger türlüsünü gördüğümde o günleri değerlendirdim :) ama kimyasal gebelikle son buldu benimki . Kırmızı gördüğünde hep dene o çizgiler çıkmayana kadar bilemezsiniz hangi gün çatlayacağını :)