Elif02 13 haftalik hamileyim doktor artik ecopirin ilacini vermiyor neden olabilir bu ilacı kullanmazsam bir tehlikesi var mı?
Snglhfs Elif02 bnm bi düşüğüm oldugu için ve roktorum nedenını bilmediğimiz için kan sılandırıcı yanı ecopirin kullandırıyo 13 haftalığım hala kullandırıyo ve 32 ye kadar bırakmıycam sizinkide bırakmaması lazım
Denizahsen Snglhfs benimde bir düşüğüm oldı nedenini de bilmiyoruz doktor bu ilacı yazdı her gün bir tane iç dedi eğer gebelik olursa ilk 3 ayda kullanmaya devam et dedi
gucluanne80 Snglhfs merhaba benim arada kanamam oldu o yüzden ecopirin i bırakmamı söyledi bir hafta ama endişeleniyorum hiç içmediğiniz ara verdiğiniz oldu mu
Snglhfs Denizahsen kesin pıhtılaşma olduğu için degıl önlem amaclı kullandırıyo ve doğuma yakın bıraktırması lazım 3 aydan sonra tekrar pıhtılaşma olmiyacağı ne malum ayrıca kanama falan yapmıyo ki o ilac kan sulandırıyo bebeğe rahat gtsın dye
Denizahsen Merve201119 Snglhfs evet önlem amaçlı yazdı gebelik durumunda ilk üç kullan bırak dedi ama kanama yaparsa direkt bırak dedi siz ne zamana kadar kullanacaksınız