Dekmek hangi fen testleri bekirtmemişsiniz ama temmuz sonunda nifty (nipt) yaptırdım, doktorum 12+5 te ikili yerine istedi. İstanbul e-lab’te yaptırdım, 4200 ödedim, 2. Hafta sonuçları çıktı, Ankara’da genoks ’ta analiz edildi kan, zaten bunu yapan lab sayısı çok değil, kan verdiğiniz lab’lar da başka yere gönderiyor. Nifty genel olarak trizomilerde yüksek hassasiyet veren bir tarama testi.
Daha sonra 14 i. Hafta içinde tek gen için koç ünv de kan verdşk, tek gen tarama testi diye geçiypr, genetik hastalıkları tarıyor, sma gibi, kistik fibroz gibi. Açılçask 5 hafta oldu, kanları analiz için Almanya’ya gönderiyorlarmış ama hala sonuç gemedi, inşallah doğumdan önce yetiştirirler. )) Bunda da hem benden hem de eşimden kan aljndı 700 Euro (Ağustos 19 da 10900 TL gibi) bir ödeme yaptım.