Minikbebegim1999 Kizlar doktordan geliyorum bebegin plesantasi önde dedi doktor yani bebeğin önünde aşağı da felan değil haftan ilerledikce bebeği fazla hissetmeye bilirsin dedi ama hersey guzel dedi pek anlamadim bebeğin plesantasi önde olanlar yazabilir mi
16esranur Minikbebegim1999 göbeğinizin altında plesenta onun arkasnda bebek var galiba bunu demek istemiş
Minikbebegim1999 16esranur normalde bebegin arkasında durur ya benimki önünde duruyor dedi bebeğin hareketlerini az hissedebilirsin dedi
16esranur Minikbebegim1999 bir zararı yoksa kafana takma bence ama bebeğin hareketlerini hissetmeden de olmaz bilemedm 🤷🏻♀️
Minikbebegim1999 16esranur yani cok sert vurması lazm hissetmen icin dedi ben hissediyorum yani o söyleyene kadar ilerleyen haftalarda 30 hafta olunca biraz hissetmekte güçlük cekebilirsin bebegin yeri kalmaz dedi simdi 21+1 haftaliğiz
16esranur Minikbebegim1999 o zaman kontrolleri sıklaştırman lazm daha çok gidersn kontrole inşallah sıkıntısız halledersn 😊
mimar_anne Plesantanın önde olması hareketleri az hissetmene sebep olur onun dışında tehlikeli bir şey değil takma kafana canım yine hissedersin hafif hafif
Minikbebegim1999 mimar_anne saten sol tarafda duruyormuş plesantasi bende bebeği hep sağda hisediyorum belkide bu yuzdendir bilemiyorum sağlıklı olsunda az hissetsemde olur sabit durur bidaha değiştirmez yer dedi doktor ama internete de hafta ilerledikce yukarı çıkar yazıyor