Havva9378 Merhaba anneler, anne adaylari.. Travel sistem bebek arabasi arastiriyorum da marka olarak memnun kaldiginiz bir marka var mi acaba?
AyazAdamom Havva9378 bizde bakındık arştırdık baya kraftların pusetini cogu anne beğenmiyor cok cukur kalıyormuş. Suan joıe diye bir marka var e bebekte gördüm onun araştırması içindeyim.
Cemrelif Havva9378 joie chrome aldım. Çift yönlü kullanımı var. Tek elle kapanıyor. Travel sistemler içinde hafif modellerden biri. Orjinal İngiliz malı ve oldukça sağlam. Arkadaşım İngiltere’de 3 çocuğunuda bu araba ile büyüttü. Tek yönlü olsada olur derseniz literax modelide iyi. İçinden bir sürü şeyde çıkıyor. Ayrıca pusetin tekerlekleri gayet büyük ve sağlam.
HilalErtrk Havva9378 Civil den baby 2 go caromio aldım 1000 lira ama inanılmaz kolay sürüşü var.kalitesi çok iyi.tekerlekleri çok rahat gidiyor.puseti hafif.hafif bi araba.e bebekten baby plus canyon modeline baktım 870 liraydı ama sürüşü güzel değil kolay manevra yapmıyor.zor gidiyor.ve çok çok ağır.üstelik kumaşını hiç beğenmedim.pusetin ve portbebenin tentesi çok kalitesiz ve dik durmuyor yamuk duruyordu.bu şikayeti herkesden duymuştum.bende civil den baby 2 go caromio aldım.memnun kalacağıma eminim.
Muhasebeci Havva9378 canım bizde eşimle çok araştırdık chicco trio sprint aldık hafif katlandığında bastın gibi oluyor valiz gibi de çekeniliryorsun bir bak istersen internetten öyle karar ver...
Betul3425 Havva9378 kraft twist air modelini oğlumda kullanmıştım hiç memnun kalmadım okadar para vermeme rağmen hiç hakettiğini düşünmüyorum. Kızım olucak şimdi ona jane rider matrix aldık. Çok daha konforlu puseti yeni doğan için çok uygun ve kadrmeli 👍🏻 En yakın arkadaşımda 3 yıl kullandığı ve çok memnun kaldığı için bizede referans oldu bi bakıma 😊
mihrimahsultan Havva9378 baby&plus almak icin gittim ama kraft oslo aldim. yasadigim yerin yollari cok kotu yani paket tas ama cok bozuk ve annemde uzakta oturuyor baharda bebek arabasiyla git gel yaparim yuruyus amacli o yuzden tekerlekleri onemliydi. eger sizin de yollariniz bu sekildeyse mutlaka büyük tekerlekli olsun ve tekerlelkleri disli olsun. bende cok arastrdim ve baby&plusun begendigim modeli disli degildi duzdu yipranmasindan korktum. daha kullanmadim ama sürüş olarak da rahat geldi bana. puset hakkinda bi yorum yapamicam simdilik. 2500 den 1750 ye inmisti ebebekte.bana kalsa yine o kadar para vermezdim ama kaynim hediye almak istedi ve o da onu begendigi icin aldik insallah bebeggim kullanir cunku bazi bebekler kullanmiyor
Bskrt Havva9378 kraftın tekerlekleri çok büyük ve tek kişilik asansörlere sığmadığı söyleniyor, çok ağır ayrıca Ben çok araştırdım ve e bebekte çalışan arkadaşımn da tavsiyesyle Joie litetrax4 aldım
Fulyaber Havva9378 Canım instagramda Ayhançocuk diye bir sayfa var satış rekoru kırıyorlar orijinal ürün satış ana bayisi Orda siyah bi model var aşık olursun bi bak istersen