nazli1907 korkutma kafaya takma diye birsey yok canım boş gebelik geçirdim şuan 32 haftalik hamileyim Allaha şükür öğrenir öğrenmez uçtum 3+6 felndim hatta iyi ki gitmişim doktorum oksapar kullanmami söyledi bir kere de olsa güzel sonuçlanmayan bir gebelik geçirmişim eğer gitmeseydim kullanamayacaktim ve daha bebek oluşmadan kullanılması lazmmis çok şükür şuan 32 haftalik oldum eğer geç giderseniz Allah korusun önüne gecilebilecek birsey varsa bile geç kalmış olabilirsiniz ben boş gebelik geçirmeme rağmen iğne kullandım artık bir düşük için bile iğne veriyorlar