İlk doğumumu orada yaptım şu anda kontrollerimde hem özele hemde zübeydeye gidiyorum farklı bilgiler almak işime geliyor . Arkadaşımın dediği gibi hastaların bi çoğu sığınmacı dil bilmiyorlar yol yordam bilmiyorlar doktorların sabrını zorluyorlar . Yoksa gayet normal davranıyorlar en azından benim iletişimim hepsiyle iyi . Kapıyı çalmadan içeri giren dil bilmeyen insanların sanki doktorlar uzaydan gelmiş yada biz mülteciymişiz gibi rahat hareketleri beni bile zorluyor .