Fatmaztrk Aysdnc bende kutuya testi koyup vermiştim 😍 ama mutlaka telefonun kamerasını aç ikinizi gören bir yere koy muhteşem bir anı olur ben heyecandan düşünememiştim
Yusufii Aysdnc bu konulara çok hakim değilim ama oğlumda kutu yapmistim ikinciye direk test yaptım pozitif dedim😂
Lokumum9593 Ben direkt doktorun verdigi kagidi vermistim. Birlikte sarilip hem aglayip hem gulduk. Icinden nasil geliyorsa oyle yap her turlusu cok guzel 💐
KaderU Ben de o an aklıma başka bişi gelmeyince bi kutu aldım ultrason fotoğrafıyla küçük tatlı bir ayakkabı koydum içine “ Sana bir hediyem var” deyip verdim . Sonrası zaten mutluluklar sarılmalar falan ..