Havagl-03 kesinlikle normal öneriyor hatta bu konuyu dile getirdigimde bana yapamayacağın hicbirsey yok sadece istemek önemli sende o var demişti normal doğum sadece kişiye özel bebek ve anne arasında biraz dogum sırasında doktoru dinlemek birazda normal doğum için gayret edersen rahat atlatırsın demişti mesela doğru zamanda nefes almak, doğru şekilde ısınmak bunlar sayesinde rahatlıkla doğum olacağını söyledi zaten hicbirsekilde kimsenin doğumu beni etkilemiyor açıkçası iki tane arkadaşım var ikisi de normal doğum yaptı ve ikiside ilk gebelik biri sancısı varken ayağa kalkmak istemedi full yatmak istedi ve ıkınma konusunda doktoru dinlemedi 6 tane dikisi oldu kendide hala diyor benim yüzümden diye. Diğer arkadaşımda yatmak istemedi doktorun tavsiyesiyle sancısı varken platrs yürüyüş skuat yaptı ve 1 saate doğurdu dikişsiz 🥰