Kızlar doğum yapalı 4 gün oldu ve bebişim hala yoğun bakımda. Normal doğum yaptım idrarımı yapamıyorum bebek idrar torbasına carpmış olabilir dendi sonda ile evde geziyorum resmen lohusalığım çok kötü geçiyo 😥 bebeğimde enfeksiyon çıktı kanında böyle olup ordan bebeği çıkan var mı acaba gerçekten güzel şeyler duymaya ihtiyacım var 😥