Nursima11 Merhaba güzel anneler benim bugün kontrolüm vardı 6 haftalik kese olmuş ama bebeği göremedik bu normalmi sizcede boş gebelik riski yuksekmi😔
fatiss Nursima11 6. haftada bebek gorulmez hucre toplulugu sayilir daha kalp atisini duyunca hafif belli olur onda bile net gorunmez iciniz rahat olsun
Tansu15 Nursima11 bende 6+2 de sadece keseyi gördüm 7+2 de kalp atışını duyduk. Daha erken olabilir her beden aynı olmuyor her bebekte
Burcusko 8 9 haftaya kadar bekleyenler var ben hamileliğin 5+3′te kalp sesini de 7+3′te duymuştum.İnşallah güzel haberler alasınız😇