122222 14 aylık kızım var 3 aylık hamileyim kızımı sütten kesmek zorunda kaldım çok vicdan azabı çekiyorm çok korkuyorum yetememekten benim gibi olanlar var mı
Bebekdelisi 122222 12 ayda ıkız gebe kaldım 23 H geldım cnm korkma Rabbım vardır bır hıkmetı mutlaka saglıkla kucakla
NurrrH 122222 kızım 13 aylık, ben 31 haftalık gebeyim. Aralarında 15 ay olacak. Rabbim sağlık versin inşallah 😍
Beyzanurekici 122222 rekor bende sanırımkızım 8 aylık 4 aylık hamileyim tabiki kaza oldu kızım zaten emmiyordu ama yetememe korkusu bendede var
Babyavokado NurrrH benim de 13 aylık oğlum var ve 34 haftalık gebeyim 😅 hayırlısı ile sağlıkla kucağımıza alırız inşallah. Endişeleriniz oluyor mu ?destek alabileceğiniz kimse var mı?
muallimehanimmom5 NurrrH siz aynı ben 🤗 benimde nasipse Allah izin verirse iki doğum arası 15 ay su an gebeliğimde 21. Haftamdayım oğlum 11 aylık oldu Bakalım bizi nasıl bir süreç bekliyor
Bebekdelisi 122222 evet cnm 12 aylıkken gebe kaldım ıkız suan 22 H bıttı öbür bebegımde 1,5 yaşına geldı 😚
122222 Bebekdelisi bende çok korkuyordum ikiz olacak diye ama rabbimin vardır bi bildiği sizin cinsiyetler ne☺️
Bebekdelisi 122222 bır kiz bır erkek canım ınsallah sonu gorursem benım ıkız olmasına cok sevınıyorum 😚
mervee67 Benimde 13 aylik bebegim var 25 haftalik hamileyim allah kimseye aratmasın bizim bebislerimize de sağlıkla kavusmayi nasip etsin rabbim yardim eder büyür giderler inşaallah, onlar bize hediye bizede sadece şükretmek düşüyor
122222 mervee67 öyle tabi Çok çok üzüldüm diyemem ama yetememe korkusu çok fazla var bide etraftaki olumsuz insanlar sen şimdi görürsün gibi cümleler 😏
sedefyrs1101 Oğlum 14 aylık ben 30 haftalık hamileyim🙂 8 aylıkken hamile kaldım zor olcak ama güzel olucak İnşAllah 😇
NurrrH Babyavokado sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌺 yoo kimsem yok. Endişemde yok. Ben Tek başıma büyüttüm kızımı. Oğlumu da o şekilde büyütücem. Tabi doğumdan sonra annem kayınvalidem illaki lohusalık döneminde gelir kalırlar ama genel anlamda ben tekim. Onlar en fazla 1 hafta bakarlar giderler. Gitsinler. Ben tek bakmayı daha çok tercih ediyorum. 😂😂
Babyavokado NurrrH hamilelikten mı bilmiyorum ama son zamanlarda oğluma bakmakta çok zorlaniyorum çok yoruluyorum. O yüzden de korkularım var bakabilecek miyim diye😬 umarım doğumdan sonra gücüm enerjim geri gelir😅 maşallah size umarım sizin kadar güçlü kalırım
122222 Babyavokado bende sürekli bi uyku hali tabi bulantılar bezini değiştirmek yemeğini yapmak çok çok zor oluyor