Merhaba arkadaşlar, 32 haftalık gebeyim bebeğimin bir böbreğinin büyük olduğunu söylemişlerdi ve geçen hafta gittiğimde ciddi anlamda büyümüş olduğunu söyledi doktorum. Doğumdan sonra düzelen var mı. Erkek bebeklerde genelde görünüyormuş bu tür vakalar.