Herkese merhaba . Bugün kontrolumuz vardı geçen hafta hiçbir anormallik yoktu fakat bugün doktorymuz beyindeki sıvının 9.7 mm yani sınırda olduğunu takio edileceğini söyledi bir haftada böyle birşeyin biranda olması beni tedirgin etti ve şuan artış olmasından çok endişe ediyorum. Başına gelen ve geçen var mı acaba