Nazife86 aynı durumdayız kendimi gördüm sizde bende 2 kız annesiyim 13 haftalık 3. Gebeliğim şuan 🙏🏻 Ama benim 11 haftalıkken kanmalarım başladı allah beni evladımla sınamasın çok korkutucu 1 hafta geçirdim 12 haftalıkken kontrole gittim bebeğim gayet iyidi %70 erkek dedi doktorum nasip kısmet 2 hafta sonra tekrar gel dedi ama ben 16 yı bekliycem galiba dayanırsam☺️ Allah bir daha sınamasın beni bebeğimle hayırlsıı artık rabbim seninde gönlünden ne geçiyorsa onu sana nasip etsin benim konteole giderken okudum bir dua vardı dilimden düşürmedim sende oku istersen inşallah allah sağlıkla sıhhale gönlünden geçeni nasip eder
Salatı mecule duası 💙🙏🏻☺️