yaseminbeybisi007 Doktor ikili tarama testi riskli dedi yaşım 22 olması gereken 1000 ken benim 721 çıkmış riskli dedi sizce bana yardımcı olurmusunuz çok kötüyüm 😢
Cerennceren yaseminbeybisi007 Benimde yaşım 21 bende yaptırdım ama daha sonucunu görmedim bende riskli derki acaba diye düşünüyorum ama riskli dese bile kafama takmayacagim çünkü ultrason da herhangi bir anormallik yoksa ikili testi riskli çıkan herkesin bebeği gayet sağlıklı