_gmzenur_ Kızlar bir kızım var ismi “Afra Ecem” şimdi ikinci kızçeme hamileyim ama isim konusunda çok kararsız kaldım… Sizce hangi isim? Tek isim mi iki isim mi? Ayy ne kadar zormuş bu ikinci çocuğa isim 😩 Sizlerinde önereceğiniz isimler varsa yazar mısınız🥰
umutsuzmom _gmzenur_ Alisya yi ben çok istedim de eşime beğendiremedim bence Alisya 😍 birde İlk kızınızin adıni iki ismi birlikte kullanıyor musunuz yada en çok hangisini kullanıyorsunuz kullanıyorlar🤭 iki isim istiyorum da kullanılmaz diye de kararsız kaldım
_gmzenur_ umutsuzmom Kullanıyorum canım Afra Ecemi birleşik söylüyoruz. Benimde eşim Alisya ismini istemiyor aslında çok güzel 🥰