Meliyyke Kızlar selam, Buraya göre 29, e-nabız’a göre 30. haftadayım. Tahmini kalan gün de farklı. Son adet tarihim ikisinde de doğru. Hangisini baz almalı? Doğum iznine 32. haftada çıkacağım e nabız’ı mı dikkate alırlar?
68selda06 Meliyyke amman bosver bebek nezaman isterse ozaman geliyo zaten ordaki tarihlere bakma bosveeer sağlıklı gelsin de ha 1 hafta önce ha sonra 🤗