Kivircikkuala bende cektırdım ama özelde, anastezı almadım, tek tupumde sıvı bırıkmesı olmasına ragmen oyle dayanılmayacak kadar bı agrı yoktu 2 3 dakka agrı oldu 2 gunde hafıf kahverengı lekelenme. hastaneden cıkıp otobuse evıme gıttım bısı olmadı yanı korkma hemen bıtıyor,