Lokumum9593 biraz önce saglik ocagindan hemsire aradi tetanoz asisi olmam gerekiyormus. Olan var mi normal mi ? Yardimci olur musunuz ? 🤔
Ahuum Lokumum9593 bn 1 doz oldum cnm . Akşama yanında parol ve ateş ölçer bulundur. Bnm ateşim çok yükselmişti
Eldgrn Lokumum9593 normal canım 20 den sonra yapıyorlar beni de aradı ebem bu gün çağırdı hasta olduğum için haftaya gelirim dedi onayladı oda
Mehtapca06 Lokumum9593 iki gebeligimde de oldum ilkinde iki doz bunda tek doz oldum. Gebeliklerimin arasi cok yok diye.
Nazli09_ozgur Lokumum9593 yakın zamanda tetanoz vurulmadiysan 2doz yapıyorlar.Doktorum da yaptır demişti.bnde ağrı ateş vs. olmadi
68selda06 Lokumum9593 ol canim zararlı olsa yapmazlar dogum esnasında zarar görme diye yapıyorlar maaştan iğneden hastalık gelmesin diye
yigitinannesiiiii Lokumum9593 normal kuzum 2 doz olman gerekiyor birini 21 de olursan diğerini 25. Haftada 1 ay arayla yani Ben 24 le 28 de olmuştum
Erbe Lokumum9593 evet ilk hamilelikte iki tane oluyorsun ikinci hamilelikte aradan bir sene geçmediyse bitane oluosun ben ilkinde iki oldum dört ay snra hamile kalınca bunda tek olacagim
Sedamete Lokumum9593 geçen hafta oldum 1 doz canım.Gebelikte 2 doz olmamız gerekli ameliyat esnasında sorun yaşamayalım diye
Sedamete Lokumum9593 rica ederim canım amin İnşallah 🙏🏻 bu arada bana yapılma esnasında çok açım oldu sonra hiç ağrı acı ateş vs hiç bir şey olmadı herkeste aynı etkiyi yapmıyor