Kızlar ben bugün sabah 7:30 da doğurdum bal kızımı
2.ci sezaryanım oldu ilkine göre daha gergindim ameliyathane cok soğuktu cok üşüdüm ama kızım sağlıkla doğdu şükür minyon bir kızım oldu allah bahtını açık eylesin ..
Epidural anestezi yapıldı agrı kesici cihaz takıldı ama gram faydasını görmuyorum şu an agrım cok fazla haliyle.. İlk doğumuma göre daha fazla sancı cekiyorum sanki daha yürümedim ama bakıcaz..
Herkese kolay doğumlar diliyorum..