Merhaba arkadaşlar. 2 li taramam biraz sınırın üstünde çıkmıştı amniyosentezi reddetmiştim. Başka bir doktora gittim, ikili tarama sonucun çok yüksek değil korkma dedi, ama ultrasonda yarık dudak gördü 17. Haftada. Amniyosentezi reddettim yine. Yarık dudakla beraber ek genetik bozukluklar olabiliyormuş, başına böyle bişey gelen oldu mu? Şu an tek istediğim sadece yarık dudakla kalması..