benito çok geç çıktı bende, 36 haftalik hamileydim. Değerlerim çok yüksek değildi o yüzden doktorum muhtemelen 38. Haftaya kadar bekleyebiliriz demişti. O 2 hafta ama kabus gibi geçmişti, ya bir şey olursa diye. Bir yandan da bebeğimin istediği vakitte değil de müdahale ile doğacak olmasına üzülüyordum. 38. Haftada doktor vajinal muayene ederken bir yandan da eliyle doğumu tetikleyecek şekilde ittirdi VS. Eve döndüğümde nişanim geldi, gece sancım başladı, sabahına da suyum geldi ve doğum başlamış oldu. Şükür kolestazin yarattığı herhangi bir sağlık sorunu olmadı kızımda. Doğum haftası da iyiydi zaten.
Inşallah siz de sıkıntısız atlatırsınis bu süreci. Kaçıncı haftadasiniz siz?