Kızlar uzun olacak..
Hamileliğimin 6. Haftasında yerleşmeden kaynaklı damarlarda sıkıntı olduğu için kanama yaşadım 3 haftada bitti
- Haftada ağır kanama yaşadım çok kötüydü Allah kimseye yaşatmasın gitti bebek dedim ped yetmedi kanamama rahim uzunluğu plesenta herşeye baktılar sorun yok dendi. Şuan 16. Haftamız bitmek üzere kızım sağlıklı Allah’a şükür gelişiminde bi sıkıntı yok hareketlerini de hissettim kıpır kıpır kızım ama kanamam asla azalmıyor tuvalete gitmek istemiyorum heryer kan oluyor dün yatak yorgan battı ben regl olurken bu kadar ped kullanmadım doktorlar iğne ilaç veriyor yatacaksın diyor yatıyorum ama asla Bitmiyor..
Kanamanın keseyi delme ihtimali varmış o zaman suyum gelecek ve doğum olacak kızım daha çok küçük.Bu şimdilik bi ihtimal tabiki ama yüksek bi ihtimal
Lütfen bize dua edin çok ihtiyacı var güçlü kızımın 😔
Böyle bişey yaşayan oldu mu? Tedavi tavsiye herşeye açığım 😔