ilkimbebee Kızlar Malatya’da yeniyim işinde başarılı normal doğumu destekleyen doktor önerisi yapabilir misiniz 🌸
Naz12- ilkimbebee Geneki sezeryana yönelik Divan da Nuriye hoca var ona diyorlar Übeyt Akçin var oda iyi
BabyTurkdogan1 ilkimbebee merhaba canım bir süre Malatya geldim orda olduğum sürece Gözde sıtamapınarında Serdar benli diye bir Dr var mükemmel bir doktor.Tavsiye ederim
ilkimbebee Zuhalbahri peki hangi doğuma daha çok yönelik. Genelde Malatya kadın doğum doktorları sezeryana yönelikler diye duymuştum
Mervemm Naz12- bu ubeyt akcin dediginiz doktor berbat ötesi benim bebeğim boyu kısa diye çok korkunç inşallah ölür dedi bir anneye bunu söylemek nsl bir vicdan gerektirir. Birde cüceler korkunç mu sizce.
Naz12- ilkimbebee Benim çikolata kistim var ben çok doktor gezdim ama alanları olmadığı için şuan Kayseri Acıbadem tüp bebek tedavisine başladım ama giden arkadaşlarım memnun Nuriye hoca falan
ilkimbebee Zuhalbahri inşallah normal doğum gerçekleştiririrsin. Ben Malatya’ya gelin geldim o yüzden bilmiyorum sevgi hastanesine gidiyorum şimdilik ama pek memnun değilim
Zuhalbahri @Balimbebek44 geçen ay 6000 dedi sezeryan veya normal fark etmiyor ikiside aynı fiyat ama her ay zam geldigi için hala aynımı bilmiyorum bir buçuk ayım kaldı benim de bir hafta sonra kontrolüm var her şey kesinleşir sanırım ozaman şimdiye kadar memnunum ama henüz doğum yapmadığım için doğumda çok başarılı diyemem
ilkimbebee Zuhalbahri canım merhaba sevgi hocayla konuştun mu doğumunu nasıl yapıcak ve ne kadar ücret istedi
fatmaalan Gözde akademi hastanesinde zercan kali , doğu fertil hastanesinden uğraş uçar doktoru tavsiye ederim
Mervemm Glsrnergl bende murat hoca gidiyorum 4 aydır okadar ilgili ki riskli gebeyim tatile gitmişti 1 haftalığına 1 haftada yinede beni takip ediyordu nst flan.