Fgbebek-1 herkeste ayni olmayabilir ama ben iliskinin uzerinden 7 gun gecince siddetli kasik agrisi yasadim 3 gun sonrada gittim kan verdim hamileydim adetime de 10 gun vardi 7.7 cikti ben hamile oldugumu anladim çünkü diger adet dönemlerinden farkliydi vucudu iyi dinlemek lazim bebek tutunurken hafif agri oluyo ama ben de siddetliydi hatta eşim bile hamilesin dedi