Acemianne8 valla prof bi doktora gidiyorum tıp fakultesinde calisiyo riskli gebeliklere de bakiyodu cinsiyet icin diye de gitmedim kontrolum vardi onun icin gitmistim cinsiyeti istermisin dedi belli mi deyince erkek diye soyledi iste hayirlisi bi kizim var allah hangisini uygun gördüyse hayirlisi olsun saglikli olsun