Bebeto_aleyna Kızlar 39. Haftaya giriş yaptım ve bugün alttan muayene yapıldı. Kafasını ittim gitmedi gayet iyi acilman yok dedi. Ama şuan kasık kismimda inanılmaz ağrılar var. Bunlar doğum sancısı mi? yoksa alttan muayene olduğum için mi ağrım var
gullokumum Bebeto_aleyna kafasını ittim gitmedi mi😱nasi yani. Muayenede bebeğe ulasilabiliyo mu ben sadece çatı darlığına falan bakiliyo die biliyorum korktum bı an😂
Derya Bebeto_aleyna muayenenin sancıları akşama doğru geçiyor yada hafifliyor endişe etme hatta bir kaç damla kan bile gelebilir çatı meyanesinde normal şeyler🌺
Bebeto_aleyna gullokumum kanala kafası yerleşince dokuna biliyorlar demekki 😂😂😂 bana da ilk söylediğinde şok geçirmiştim
minnakannesi08 Bebeto_aleyna öyle birsey olursa doğum olur saçma geldi bana açılma vesayre olmadan bebeğe dokunmak bilemedim