Merhaba canım anneler bugün 39.haftamdayim kontrolüm vardı doktor daha çocuğun doğum kanalına inmedigini söyledi ve 40.haftaya tekrar randevu verdi. Pelvik muayene yaptı ayrıca normal doğuma uygunluk varmış. 40.haftaya kadar bebek gelmezse sezeryan yapacağım dedi. Benim gibi olan var mı