Bitanemm bilgim yok ama biraz baharatlı ya ilerleryen dönemde midenizi yakabilir ve tuzlu olduğu için belki tansiyon çıkarabilir yani herşeyin fazlası illaki zarardır günde bi paket yeter sanırım ya tadı güzel ama işte :) benimde ilk hamileliğim öyle herşeyden kısmıyorum önceden ne yersem aynı devam ama etleri çiğ yemem çiğ köfte yemem ve günlük kafeine dikkat ederim şu aralar çok kahve içmek istiyorum ama ya günde bir yada iki günde bir içiyorum napıyım yeterki bebişe zarar vermesin :)