AslanBebeginAnnesi Ve ilk nst’mize girdik😇 Bir iki tane sancı çıktı ama doktorum bu haftalarda böyle birkaç sancı çıkabilir dedi çok normal dedi çok şükür. Nst ücreti ile alakalı da çok post görmüştüm o yüzden onu da yazayım. Normal muayene ücretimiz 500 ₺ , nst için ekstra 100 ₺ alındı sadece. Yani muayene ücretine göre gayet uygun 🙏🏻