Ruyaa2512_ Merhaba hanımlar 3 haftalık hamileyim karnımın sağ tarafında hafif ağrı oluyor geçiyor sonra uzanırkende aynı oluyor tecrübeli anneler Bu normalmidir
Fatma0715 Ruyaa2512_ çok normal kuzum bende aynı zamanda bel ve kalça ağrım oluyordu bacaklarıma dökülüyordu ağrılar doktorum çok normal bebek büyüdüğü için oluyor demişti
Annesininportakali53 Ruyaa2512_ çok çok yeni bir hamilelik daha vücudun hamileliğe yeni hazırlıyor kendini ilk üç ay adet ağrısı vs. Olması çok normal sadece kırmızı lekekenme olmasin
Ruyaa2512_ Fatma0715 Çok teşekkür ederim canım insan her şeyde bir tedirgin oluyor bakalim cumarteside randevumuz var görebiliriz keseyi insallah çok küçük diye görmemiştik
Fatma0715 Ruyaa2512_ rica ederim canım korkma bir şey olmaz Allah’ın izniyle beta 1500 ü bulunca gözüküyor kese ultrason cihazı iyiyse 1000 de falan gözükür
Ruyaa2512_ Ay insallah Rabbım isteyen tüm herkese bu duyguyu yaşatsın çalışıyorum birde muhasebeciyim korkuyorum şuan tutunma aşamasında diye bir yandan
Fatma0715 Ruyaa2512_ amin kuzum inşallah 🤲🏻 Fazla ayakta kalma canım yorucu işlerden uzak dur mümkün olduğunca