Çok iyi bilmiyorum doktora gidince ağlamaktan ne dediğini bile anlamıyorum 6 haftalıkken kist higroma dendi bu bebeğin yaşaması mümkün değil yaşasa bile doğumdan sonra hemen ölür dediler umudum Allah öyle güzel kipirdiyorduki her kıpırdamadı umudum oluyordu 1 haftadr artk yok kipirdamiyo doktor bebeğin sadece kalbi atiyo yorgun bı bebek kibirdamasi olmaz artk