Merhabalar dün çok gaz sancısı çektim istifra ettim acile gittik geçti sonra sancım kusunca rahatladım. Bugün doktora gittim bebek rahime yakın dedi bir kaç gündür yoruldum biraz bide gaz sancıları mahvetti beni malesef ondandır diye düşünüyoruz. Bebek çok hareketli değildi baş aşağı secde pozisyonunda duruyordu doktor ilaç verdi progestan, magnezyum , mide ilacı ve gaviscon. 6 gün önce uçakla seyehat ettim bu pazar da dönüyorum doktor uçak sıkıntı olmaz dedi. Böyle bir durum yaşayan varmı neler önerirsiniz. Üzüldüm ister istemez sanki benim yüzümden olmuş gibi hissettim ama gaz problemim gebelikten öncede vardı. Çok ilaçta kullanmak istemiyorum 4 ilaç verdi doktor sorun olmaz dimi :((