Serife_1503 Büyükşehir hastanesinde doktor öneriniz varmı ? Bide hiç doğum yapan varmı orda ilgileri nasıl ?
mervee67 Ben Hacer yavşanda 1 yıl önce sezeryan doğum yaptım ameliyatıyla ilgili bir sıkıntı yaşamadım memnun kaldım