Umut_48 Kızlar hediyeliklerinizi nerde yaptırdınız çikolata vs nasıl tercih ettiniz instagramda bi sürü sayfa var güvenilir mi bilmiyorum açıkçası
ardenmoms Umut_48 hediyelikleri ben renkli makromelerden yaptırmıştım hediye olarak verdiğimiz herkes çok beğenmişti çikolatayı da zayadesingden yaptırdım bak istersen o sayfalara  ![] (https://)
AylaSuna Umut_48 🧡 Çikolatayı [https://ty.gl/89ungtavew](https://) Hediyelikleri [https://www.mutlumutfakatolye.com/urun/yuvarlak-kesme-cam-sise-cicek-suslemeli-hediyelik-kolonya-2-1](https://) Birde Tema vakfına bağış yaptık onlarda her fidan için bir kart yolluyorlar onuda hediyelikler arasına koyarım diye düşündüm [https://www.tema.org.tr/donence-bebek-karti](https://) Ekstra karton çantalar alıp içerisine kendim paketleyeceğim bal ve hurma da koymak istiyorum aldım ama henüz ilgilenemedim 🤷🏻♀️🐣 🫶🏻 Fikir olsun, İnşaAllah sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almak nasip olurda o günü görürüz, Sevgiler 🌹♥️🤲🏻
findiklibadem Umut_48 cikolatadeposuna yaptirdim henuz gelmedi ama cok cok memnun olan var cikolata tadindan tutun herseyine insallah guzeldir bakmanizi oneririm sayfaya
siriniko2511 Çikolata atölyesinde yaptırdım hem uygun fiyatlı hem de tadı gerçekten çok güzelmiş. Paketlemesi baskısı da iyi
siriniko2511 Sonundabende çikolata atölyesi. Google a yazınca kendi internet siteleri çıkıyor ordan aldım hem kredi kartıyla ödeme imkanım da oldu
aryadamla Çikolata atölyesini tercih ettim ve aşırı aşırı memnun kaldım tasarımı olsun tadı tazeliği olsun iyi ki de tercih etmişim
Pnrust Kapı süsünu malzeme alıp kendim yaptım Çikolataların hacı seriften aldim kağıtlarına baski yaptım az maliyetle oldu