34+4 haftaşık hamileyim yatarken sağda sola dönemeye çalısırken bile agrım oluyor daha dogrusu kasıklardan ziyede bajinamda bir acı gissediyorum ayaga kaşkınca bir iki dakika baskı sonra geciyor ama yatınca yine aynısı yatarkenkalkmaya çalıstıgım zaman artık işkenceye dönüşüyor sizlerinde böyle oldu mu