Merhaba hanımlar,
29+2 haftalık hamileyim. Bugün sabah uyanınca kalbimde çarpıntı ve değişik şeyler hissettim. Tüm vücudumda çarpıyodu. Doktorda kan verme işlemim vardı. Öyle hissedince de doktor EKG çektirelim dedi. Bi sorun yok dedi ama ritim bozukluğu gördü. Bunu yaşayan var mı sizde?