Annekuzusu_1 oglusununannesii merhaba fhilips avent’in 0-6 ay arasi emziklerini alin isterseniz. Urinleri cok kaliteli cok saglikli.**biberonlarida öyle
Annesininportakali53 oglusununannesii philips avent aldım çok kaliteli gece de parlıyor emzik düşse biryere evin içinde bulması da kolay olur bebek kesin emzik tutacak diye birsey yok o yüzden avent tercih ettim diğerleri sisme yapiyor
oglusununannesii Annekuzusu_1 Bibs marka tercih etmeyi düşünüyorum emzikleri ama kauçuk mu silikon mu ona karar veremedim
Nutelllaa oglusununannesii biz bibs kauçuk kullanıyoruz çabuk şişiyor yalnız fiyat olarak da ucuz değil her ay değişmesi gerekiyor her ay alırım diyorsanız kauçuk alın
Mello29 Nutelllaa kaç aylık bebeginiz ben ilk 6 ay bibs kaucuk emzik kullanmayi düsünüyorum sonrası Allah kerim silikona gecer mi acaba daha sonra