Rmysa0308 ben yaptırdım canım kasıldım bilmedigim icin ama keske kasmasaydım hic acımıyor inan kasmazsan 2 dk bile sürmuyor. Bana çatın biraz basık dedi benım oglanda 2 hafta önde 3400 suan ama sezeryan olcam sanırım bebek yüzünden degıl tabiki çatım biraz basık diye zorlanma filan dedi bakalım 39da alcak cuma günü yarında muayenem var ne olacak o zamam belli olur